Wij vinden dat Icelandair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Icelandair: Onterecht kosten in rekening gebracht
Details
Klacht
Voor mijn vakantie naar IJsland had ik de klantenservice gebeld van Icelandair om te vragen of het is toegestaan om over 3 koffer 46 kilo te verspreiden ipv 2 koffers. Dit was toegestaan werd mij versteld. Op het vliegveld van Amsterdam naar IJsland ging het goed en heb ik niets hoeven bij te betalen. Toen ik terug ging naar Nederland vanaf het vliegveld in IJsland moest is €55 betalen! Ik kon geen kant op! Ik zou het zo netjes vinden om mijn €55 terug te ontvangen op mijn rekening, want dit is niet netjes vanuit Icalandair. Anders had ik namelijk nooit een derde koffer meegenomen!Gewenste oplossing
Mijn €55 terug ontvangen, omdat ik ervan uit ging dat de medewerker van Icelandair de waarheid sprak. Heenreis was inderdaad geen probleem en verliep vlekkeloos, maar de terugweg werd ineens €55 in rekening gebracht.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.