Wij vinden dat Icelandair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Icelandair: Wij wachten al maanden op ins geld!
Details
Klacht
Wij wachten al maanden lang op onze refund als gevolg van een overbookte vlucht op 10 februari 2020. Op 11 febr 2020 deze claim ingediend en na vele herhaaldelijke telefonische verzoeken (uren in de wacht gestaan) nog altijd niks binnen ondanks toezeggingen van de medewerkers. Het is echt triest hoe Icelandair met klanten omgaat. Het boeken van een vlucht gaat snel en je moet direct betalen maar als er geld terug moet komen geven ze niet thuis en wordt je aan het lijntje gehouden! Waardeloos!Gewenste oplossing
Directe betaling van onze claimBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.