Klacht Icelandair: Wij wachten al maanden op ins geld!

Klachtnummer
# 460901
Gebruiker
Onbereikbaar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij wachten al maanden lang op onze refund als gevolg van een overbookte vlucht op 10 februari 2020. Op 11 febr 2020 deze claim ingediend en na vele herhaaldelijke telefonische verzoeken (uren in de wacht gestaan) nog altijd niks binnen ondanks toezeggingen van de medewerkers. Het is echt triest hoe Icelandair met klanten omgaat. Het boeken van een vlucht gaat snel en je moet direct betalen maar als er geld terug moet komen geven ze niet thuis en wordt je aan het lijntje gehouden! Waardeloos!

Gewenste oplossing

Directe betaling van onze claim

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Icelandair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Icelandair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen