Klacht iCentre: Expensive (Euros 89) adaptor's cable torn/broken after 19 months of careful use

Klachtnummer
# 299014
Gebruiker
Bhatti
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Th cable of Apple 85W Magsafe-adapter (15"), bought on August 19th, 2016, has sprung open/broken. I have used the product with care. I went to the shop (iCentre, Binnenhof 61, 1181 ZJ Amstelveen, Tel. 036-5302686), but they refuse to repair or exchange. An adaptor/cable for Euros 89 should have a longer life than one and a half year. Please help.

De oplossing

Repair or replace the cable

2 reacties

  1. Auteur
    Bhatti
    Datum
    En nu gewoon niet reageren. iCentre heeft nog steeds niet gereageerd.
  2. Auteur
    Bhatti
    Datum

Ook een klacht indienen over iCentre?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen