Opgelost door iCentre: iPhone 6 valt uit, iCentre weigert onder garantie te herstellen / vervangen

3 dec 2015 iphone 6 gekocht bij iCentre alkmaar voor 639 euro

Begin september 2016 terug, want scherm valt uit (WRMA-353878)

iCentre oordeelt dat garantie niet van toepassing is ivm 2 minuscule krasjes op de behuizing en ivm het feit dat de iPhone 6 heel licht verbogen is.

Voorgestelde oplossing: vervangend toestel aanschaffen twv 432 euro

Het is allom bekend dat er zwakheden zijn mbt het doorbuigen van dit model iPhone, het internet staat er vol mee. Dit toestel is van mijn zuur gespaarde geld bekostigt (baantje als afwasser naast mijn opleiding). Ik ben er dan ook zeer zuinig mee omgegaan, o.a. door een rubberen hoes en een schermfolie te gebruiken. Ik heb het toestel dus normaal gebruikt en nu is het kapot. Ik vind dat het onder garantie hersteld / vervangen moet worden, zeker gezien het hier om een bekende en veelvorkomende issue met dit model gaat.

Kostenloos en onder garantie herstellen / vervangen van het toestel. Tevens restitutie van de 35 euro onderzoekskosten.

iCentre
    Beste heer Beijen,

Wat vervelend om te horen. Wij kunnen begrijpen dat u dit kosteloos gerepareerd wilt hebben, maar wij gaan uit van de expertise van het repaircentre. Wat u kunt doen is een 2nd opinion op eigen initiatief bij een andere repaircentre of met uw toestel naar een apple store gaan. Wat betreft de onderzoekskosten van €35,- euro, deze zullen wij aan u vergoeden, hiervoor hebben wij dan wel uw rekeningnummer nodig.

Jouri
    Webcare team iCentre
    Stan
    We gaan de telefoon wegbrengen voor een 2nd opinion en zijn dus nog steeds van mening dat het hier overduidelijk om een garantiegeval gaat.
    Het rekeningnummer voor het overmaken van de onderzoekskosten is: NL97ABNA0539343064

Stan

Ook een klacht indienen over iCentre?