Klacht iCentre: iPhone ten onrechte vervangen

Klachtnummer
# 134157
Gebruiker
anti-icentre
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn iPhone 6 plus laten repareren via iCentre Zeist vanwege een grijze balk in mijn scherm. Kreeg feedback dat mijn apparaat gevallen zou zijn en daarom moest ik maar 421 euro bijbetalen voor een nieuwe iPhone. Mijn nieuwe iPhone 6 plus had hetzelfde euvel dus het lag niet aan het feit dat mijn iPhone gevallen zou zijn. Mijn apparaat had dus niet vervangen hoeven te worden. Daarnaast kreeg ik ook de tip om mijn OS 8.4 niet te upgraden anders zou de klacht terug kunnen komen. Nu wil ik mijn geld terug en krijg van iCentre/BASGroup een nonsense verhaal waarom er niet vergoed gaat worden. Ik snap het wel, de tent is failliet dus is er geen geld maar reken erop dat ik dit niet accepteer. De afhandeling van deze klacht is waardeloos en niets anders dan struisvogelpolitiek.

De oplossing

Ik wil het bedrag terugbetaald krijgen die ik heb moeten betalen voor een onterechte omruiling.

0 reacties

Ook een klacht indienen over iCentre?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen