Klacht iCentre: Kosteloos vervanging Trackpad.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 253763
Gebruiker
M.V.R. Allin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

iMac met toebehoren aangeschaft op 16 oktober 2015.
Er is een probleem ontstaan met de Trackpad. Volgens i-Store in Amsterdam 'worden trackpads niet gerepareerd. Trackpad dient te worden vervangen onder garantie (gesproken met Paul), maar dat kan alleen bij de leverancier, in dit geval iCentreHilversum'.
ICentre Hilversum zegt dat de 'Trackpad niet onder garantie wordt vervangen en verwijst naar i-Store Amsterdam'. Ik kom dus niet verder.
Graag zie ik een oplossing tegemoet.

De oplossing

Het zou fijn zijn als de trackpad kosteloos wordt vervangen, zodat ons vertrouwen in de producten en diensten van Apple/iCentre wordt hersteld.

2 reacties

  1. Auteur
    M.V.R. Allin
    Datum
    Helaas heb ik nog niets gehoord van iCentre/IStore, dus wat mij betreft staat mijn klacht nog open.
  2. Auteur
    M.V.R. Allin
    Datum
    Ik wacht op reactie van iCentre Hilversum & iStore Amsterdam.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.V.R. Allin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iCentre?