Klacht iCentre: Levering Apple Watch series 2

Klachtnummer
# 196765
Gebruiker
cdebruin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 november jl. een Apple Watch series 2 besteld. Deze zou worden geleverd op 19 november. Op 19 november ingelogd op de website, bestelling bekeken en afhaaldatum stond ook op 19 november. Naar iCentre in Groningen gegaan waar mij werd verteld dat de Apple Watch was binnengekomen op het hoofdkantoor en de beschikbaarheid over drie dagen zou zijn. Vandaag contact opgenomen met de klantenservice, waar werd verteld dat ik nog een week moet wachten. In de order is een leverdatum opgenomen (19 november). Daaraan is niet voldaan. De volgende leverdatum zou 22 november zijn, maar het heeft er alle schijn van dat ik ook vandaag de Apple Watch niet geleverd krijg. Ook ben ik vanuit iCentre nooit op de hoogte gebracht van het feit dat de Apple Watch (nog) niet leverbaar is.

De oplossing

Compensatie voor het opnemen van een lever- en afhaaldatum in de order, maar daar meerdere malen niet aan voldoen. Tevens voor de slechte communicatie en informatievoorziening vanuit iCentre.

0 reacties

Ook een klacht indienen over iCentre?