Klacht iCentre: Levering en communicatie apple watch serie2

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 251812
Gebruiker
whopke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

apple watch 2 besteld op 9 dec
diverse malen uitgesteld , echter nooit mail of andere communicatie gehad. je moet zelf inloggen en hopen dat de datum vast blijft staan. laatste update: 10 jan levering. wel erg laat kerst kado zo. nu maar hopen dat deze datum weer de juiste is. Watch is voor mijn zoon die in het buitenland verblijft ( en met kerst hier was) kan het dus wel weer even duren voordat hij deze ontvangt

De oplossing

meer communicatie als levering veranderd. iets van vergoeding voor zwaar teleurgestelde zoon. deze had hem met kerst graag gehad

3 reacties

  1. Auteur
    whopke
    Datum
    nog steeds geen bericht van iCentre. het is nu 11 dagen geleden. inmiddels de beselling maar ge-annuleerd. geld terug gekregen , levering stond nu op 23 jan... ( iedere week komt er 1 week bij)
    op 5 jan bij apple zelf maar een bestelling gedaan, op 16 jan gekregen. kan me dus niet voorstellen dat dit echt aan apple leveringen ligt. zelf een collega heeft gisteren besteld via de apple store, en kan zijn watch vrijdag a.s. tegen moet zien komen. waarom moet het dan bij ICENTRE zolang duren ?

  2. Auteur
    whopke
    Datum
    en wederom is het doodstil rondom deze klacht. geen enkele reactie gehad.
  3. Auteur
    whopke
    Datum
    zwijgzaam ...... 0 reactie denk niet dat ik ooit nog bij deze club iets ga bestellen, tevens raad ik dus iedereen af. om "snel zaken "te gaan doen met deze club. reactie op klachten worden niet eens beantwoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
whopke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iCentre?