Klacht iCentre: macbook voor 2e keer defect, onbekwaam personeel

Klachtnummer
# 128947
Gebruiker
JanHendrik
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 26 maart 2015 heb ik een macbook pro 13" (2015 model) bij Icentre in Groningen gekocht met daarbij een icare plus verzekering. Al snel bleek dat er een onderdeel los zat in de macbook. bij de icentre werd de macbook toen omgewisseld voor een andere. Zelf moest ik de IMEI gegevens bij de verzekeraar laten wijzigen. Dit klopte niet, dit moest Icentre zelf doen. Bij de tweede macbook zat weer een onderdeel los en daarbij werd mij door het icentre personeel verteld dat dit komt door de losse grafische kaart (?). Ik vond het een apart verhaal, want het geluid dat het losse onderdeel maakt werd erger en ben daarmee naar de apple store gegaan waar mij verteld werd dat een macbook geen losse onderdelen hoort te hebben. Weer bij de Icentre aangekomen werd mij verteld dat ik de macbook kon laten opsturen. Voor een machine van 1500 euro vind ik het te zot voor woorden dat wanneer hij vanuit de doos defect is, hem voor de klant te laten opsturen. voor mij is dit geen logica.

De oplossing

In eerste instantie een nieuwe macbook waar zeker van is dat hij goed is, want nieuw in doos betekend blijkbaar niet altijd dat het product 100% is.
Is dit niet mogelijk dan vernietiging van de koopovereenkomst.

3 reacties

  1. Auteur
    iCentre
    Datum
    Geachte JanHendrik,


    Wat vervelend dat het e.e.a. niet vlekkeloos lijkt te verlopen.
    Graag willen wij kijken of wij iets in deze voor u kunnen betekenen.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht verder te specificeren in een e-mail en deze samen met de reparatienummers en eventueel het polisnummer van uw icare plusverzekering naar ons te sturen?

    U kunt het bericht dan richten aan: klantenservice@icentre.nl

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Active Care - iCentre
  2. Auteur
    JanHendrik
    Datum
    Geachte iCentre,

    bedankt voor de reactie op mijn klacht.
    Ik heb op 19 september gemaild naar klantenservice@icentre.nl.
    Ik wacht uw reactie af met het vertrouwen op een passende oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Jan



  3. Auteur
    JanHendrik
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie op mij mail gehad.
    Het probleem is dus nog niet opgelost.

Ook een klacht indienen over iCentre?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen