Opgelost door iCentre: Reparatie iPhone 6 misleidend

Tjassie

Scherm van iPhone 6 gebarsten, ter reparatie aangeboden bij ICentre Arnhem. Personeel deed voorkomen dat toestel opgestuurd zou worden naar Apple. Helaas niet het geval. Werd verzonden naar harmony service center. Klachten die op dit forum staan over deze organisatie niet uit de lucht.
Vreemd punt was dat de ik de code van de Apple id moest opgeven zodat men overal bij kon. Prijsopgave was 402.00 ivm deukje in de kast.
Ik zou de iPhone kunnen omruilen voor dit bedrag voor een nieuwe. Erg twijfelachtig. Zou me niet verbazen als ze een ander toestel van een andere client repareren onder mom van nieuwe. Waarvoor anders Apple id nodig. Toestel ongereapareerd retour laten komen kosten 35,00. Nu zelf ter reparatie aangeboden bij Apple Nederland. Benieuwd naar hun expertise.
Stink niet in de verkooppraatjes want bij een reparatie sturen ze toestel naar een tweijfelachtige derde partij.

Heldere eerlijke communicatie in de winkel dat reparatie niet door Apple wordt uitgevoerd.
Compensatie van extra gemaakte onnodige kosten van 35,00.
Geen belachelijk offerte van 402,00

iCentre
    Beste mevrouw Tjassens,

Wij vinden het jammer om te horen dat u dit op deze manier heeft ervaren. Om u tegemoet te komen gaan wij in op uw gewenste oplossing en zullen wij het bedrag van €35,- euro overmaken naar uw rekening. Ik hoop dat wij op deze manier toch nog enigzins een redelijke beoordeling van u mogen ontvangen.

Jouri
    Webcare team iCentre
    Tjassie
    Ik kan mij vinden in met de door u voorgestelde reparatie. De iPhone is inmiddel bij Apple aangeboden. De reparatiekosten aldaar zijn 321,00.
    Ipv 402,00. Best een behoorlijk verschil.
    Nadat dit bedrag is voldaan heb ik een nieuwe iPhone ontvangen.
    Tip. Laat uw verkopend personeel klanten goed inlichten over feit dat reparatie door HSC wordt uitgevoerd en niet doen voorkomen dat dit door Apple gebeurd.

Tjassie

Ook een klacht indienen over iCentre?