Klacht iCentre: Slechte communicatie

Klachtnummer
# 190029
Gebruiker
jackiesp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waterschade pc dus naar Icentre. Ze zeiden dat hun reparatie centrum bij apple hoorde. Ja ze hebben een licentie, maar ze zijn geen apple. Ik wilde de reparatie door apple, omdat ik dacht goede service en goede kennis. Vervolgens ga ik akkoord met 85 euro, indien ik het niet laat repareren. Mijn intentie was om het te laten repareren. Echter de communicatie van Icentre en harmony centre is zeer slecht. Ik wil iemand van de technische dienst spreken die mij vertelt dit moet je echt laten vervangen. Vervolgens krijg ik elke keer een verkoper aan de telefoon die geen verstand van zaken heeft. Echt duidelijkheid over wat nou kapot is en wat echt vervangen moet worden heb ik niet. Daarnaast is het data overzetten erg duur, 120 euro, terwijl apple zegt dit gratis te doen bij een reparatie. In plaats van reparatie andere optie is prijsopgave voor nieuwe pc, je kan bij hun niet kiezen, dus vind je het model niet leuk pech gehad, betalen die 85 euro.

De oplossing

Ik wil inderdaad mijn 85 euro terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over iCentre?