Klacht iCentre: verkeerd acculader geleverd bij macbook air

Son

Ik heb medio 2011 een macbook air 13 inch gekocht bij de icentre in amsterdam. De afgelopen zes maanden begon de accu snel leeg te raken en zag ik een melding dat de accu vervangen moest worden. Afgelopen maandag heb ik mijn laptop bij de apple store laten repareren: accu vervangen. Wat bleek is dat ik een verkeerde acculader gekregen had bij aankoop van mijn macbook air: een acculader van 60 watt had ik er bij gekregen ipv een acculader van 45 watt. ik heb bij aankoop niet gecontroleerd welke watt de acculader was en wist er weinig van tot ik het heb later repareren en dit ontdekt heb.

ik ben vandaag nog langs de icentre winkel geweest met aankoopbewijs, maar ik ben niet geholpen. zij hebben mij aangegeven dat ze niets konden doen, maar door een verkeerde acculader heb ik de accu en acculader moeten vervangen op eigen kosten!

Ik verzoek en verwacht dat de kosten die ik heb gemaakt door een verkeerd geleverde acculader bij de macbook air 13 inch die ik destijds heb gekocht, vergoed worden aan mij.

van mij kan niet verwacht worden dat ik weet en controleer welke watt acculader uit de doos van de macbook air 13 inch moest komen. dit heb ik ontdekt nadat de probleem ontstond en ik het te horen kreeg in de apple store.

iCentre
    Beste Saadet,Allereerst vinden wij het vervelend om te vernemen dat er destijds een verkeerd accu in uw laptop is geplaatst.Echter zoals u aangeeft had u het artikel in 2011 gekocht bij de 'oude' Icentre. De 'oude' Icentre is in juni 2013 failliet gegaan en hebben wij ( de Basgroup) een doorstart gemaakt onder het 'nieuwe' Icentre. Hierdoor zijn we niet aansprakelijk op hetgeen wat voor het faillissement heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groet,Team Active Care
    Son
    Wij zijn er niet uit kunnen komen helaas ! Ik ben hierbij niet geholpen.

Son

Ook een klacht indienen over iCentre?