Klacht iCentre: verkeerd acculader geleverd bij macbook air
Details
De klacht
Ik heb medio 2011 een macbook air 13 inch gekocht bij de icentre in amsterdam. De afgelopen zes maanden begon de accu snel leeg te raken en zag ik een melding dat de accu vervangen moest worden. Afgelopen maandag heb ik mijn laptop bij de apple store laten repareren: accu vervangen. Wat bleek is dat ik een verkeerde acculader gekregen had bij aankoop van mijn macbook air: een acculader van 60 watt had ik er bij gekregen ipv een acculader van 45 watt. ik heb bij aankoop niet gecontroleerd welke watt de acculader was en wist er weinig van tot ik het heb later repareren en dit ontdekt heb.ik ben vandaag nog langs de icentre winkel geweest met aankoopbewijs, maar ik ben niet geholpen. zij hebben mij aangegeven dat ze niets konden doen, maar door een verkeerde acculader heb ik de accu en acculader moeten vervangen op eigen kosten!
De oplossing
Ik verzoek en verwacht dat de kosten die ik heb gemaakt door een verkeerd geleverde acculader bij de macbook air 13 inch die ik destijds heb gekocht, vergoed worden aan mij.van mij kan niet verwacht worden dat ik weet en controleer welke watt acculader uit de doos van de macbook air 13 inch moest komen. dit heb ik ontdekt nadat de probleem ontstond en ik het te horen kreeg in de apple store.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.