Opgelost door iChica: iChica onbereikbaar en geen retourbedrag teruggestort tot op heden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 295705
Gebruiker
AniekM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een defecte platenspeler ontvangen eind 2017. Deze mocht ik retourneren en dan zou ik binnen 14 dagen het geld - inclusief verzendkosten - terug gestort krijgen. Helaas heb ik nog geen geld ontvangen. Ik heb hier inmiddels een stuk of 8 mails over gestuurd en die krijg ik terug omdat de inbox van de servicedesk overbelast of overvol zit. Deze reactie krijg ik ook als ik via de website de servicedesk benader. Telefonisch zijn ze op dit moment helemaal niet bereikbaar... Ik heb het inmiddels ook via Facebook geprobeerd, tot op heden heb ik daar nog geen reactie op gekregen. Ik begin me een beetje zorgen te maken, omdat ik met niemand van het bedrijf in contact kom.

De oplossing

Dat ik contact met iemand binnen het bedrijf krijg en het bedrag van €102,85 teruggestort zie.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AniekM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben geld teruggestort!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over iChica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen