Opgelost door ICI PARIS XL Nederland: Bezorging verkeerde adres

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 260756
Gebruiker
Baroklady
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Op 27 april heb ik een bestelling geplaatst met order nr. 11927863. Deze zou op 28 april worden afgeleverd door DHL. Niets ontvangen, tot ik het bericht kreeg dat het op een verkeerd adres is bezorgd.
Deze is dus niet op mijn adres in Barendrecht afgeleverd, maar op een adres in Voorhout.
De bewoner daar is zo aardig geweest het pakketje naar mij door te sturen, maar heeft daar € 6,95 voor betaald, hetgeen ik weer aan haar betaald heb.
Graag zie ik dit bedrag overgemaakt op mijn rekening.
Monica Huisman, Karveel 17, 2991 DD Barendrecht

De oplossing

Bedrag € 6.95 overmaken op mijn rekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Baroklady
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ici Paris heeft keurig de portokosten vergoed. Top geregeld.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen