Opgelost door ICI PARIS XL Nederland: Geen antwoord op vraag levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 443567
Gebruiker
Trieste Mascara#273
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na veel pogingen om via chat robot Mila opheldering te krijgen over mijn bestelling met ordereferentie 819568793 zonder enig succes heb ik op 2 mei jl. een mail gestuurd naar de klantenservice met het volgende bericht:
Op 15 maart jl. bestelde en betaalde ik een Chanel mascara Le Volume, met als afleveradres uw vestiging Kalverstraat 36 1012PD Amsterdam.
Daar heeft Post.nl mijn bestelling afgeleverd op 17 maart jl. met barcode: 3SDMDX0894873. Een dag later sloten de ICI Paris winkels in verband met de Corona lockdown. Daarmee mijn bestelling ergens in het niet verdwenen. Wilt u zo vriendelijk zijn de mascara alsnog nog te leveren of € 28,80 terug te storten op mijn rekening.

Mail antwoord klantenservice 11 mei jl. Sorry, uw probleem is waarschijnlijk opgelost en u kunt kijken op onze klantenservice pagina!

Ik ben nu sinds 17 maart bezig een antwoord te krijgen, dat schijnt niet te kunnen. HELP dus

De oplossing

De zaak zoals gevraagd aan hen oplossen!

5 reacties

  1. Auteur
    Trieste Mascara#273
    Datum
    De klacht is nog steeds niet in behandeling, we zijn nu 2 maanden verder. Het wordt nu wel tijd!
  2. Auteur
    Trieste Mascara#273
    Datum
    ICI Paris heeft nog steeds niet gereageerd! Het duurt nu 2 maanden, enige atie is nu echt gewenst.
  3. Auteur
    Trieste Mascara#273
    Datum
    Nog steeds geen reactie, ondanks 2x Klachtenkompas en 6 emails. Telefonisch getracht contact te krijgen, half uur in de wacht en niemand aan de lijn. Hoe moeilijk kan het zijn om deze kwestie op te lossen?
  4. Auteur
    Trieste Mascara#273
    Datum
    Nog seeds geen enkele reactie! Waarom niet, ik ben nu 2 maanden bezig!
  5. Auteur
    Trieste Mascara#273
    Datum
    Zo langzamerhand ben ik het wel beu. Dit poging nr. 7 en nog steeds geen enkele reactie!
    Wat is er zo moeilijk?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trieste Mascara#273
Datum
Uiteindelijke oplossing
Betaling is teruggestort en kreeg een cadeaubon van € 7,50. Erg tevreden ondanks dat het ruim 2 maanden heeft geduurd (deels lag dat ook aan de Corona maatregelen).
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen