Opgelost door ICI PARIS XL Nederland: Geen antwoord op vraag levering
Details
De klacht
Na veel pogingen om via chat robot Mila opheldering te krijgen over mijn bestelling met ordereferentie 819568793 zonder enig succes heb ik op 2 mei jl. een mail gestuurd naar de klantenservice met het volgende bericht:Op 15 maart jl. bestelde en betaalde ik een Chanel mascara Le Volume, met als afleveradres uw vestiging Kalverstraat 36 1012PD Amsterdam.
Daar heeft Post.nl mijn bestelling afgeleverd op 17 maart jl. met barcode: 3SDMDX0894873. Een dag later sloten de ICI Paris winkels in verband met de Corona lockdown. Daarmee mijn bestelling ergens in het niet verdwenen. Wilt u zo vriendelijk zijn de mascara alsnog nog te leveren of € 28,80 terug te storten op mijn rekening.
Mail antwoord klantenservice 11 mei jl. Sorry, uw probleem is waarschijnlijk opgelost en u kunt kijken op onze klantenservice pagina!
Ik ben nu sinds 17 maart bezig een antwoord te krijgen, dat schijnt niet te kunnen. HELP dus
De oplossing
De zaak zoals gevraagd aan hen oplossen!Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.