Opgelost door ICI PARIS XL Nederland: GIFT

Elzbieta0204

Ik kopen 11 february 2018 2 producten DIOR met Giften Ik heb bestellingen gemaakt factuur 11 february 2018 met Gift dior luxe pouch 2 miniaturen Gift DiorJadore miniatuur maar ik heb met niet ontvangen deze Gift Dat is waarom ik vraag waar mijn is GIFTEN ik ben niet blij . als op de factuur staan zijn 4 producten maar ik kreeg 2
ICI PARIS XL Klantenservice
U geeft aan geen gratis Dior Gift te hebben ontvangen. Ik begrijp dat dit vervelend is.
Het was helaas niet mogelijk om de Gift alsnog te verzenden. Deze kon niet meer van de verzendbon afgehaald worden. Onze excuses voor het ongemak.
Ik begrijp dat het jammer is dat u geen gratis artikel heeft ontvangen. Daarom heb ik 100 punten bijgeboekt op uw Privilege Pas.

Een mailtje met excuses voor het ongemak en 100 punten ,volstaat absoluut niet.
Ik wacht op mijn GIFT of andere GIFT

ICI PARIS XL Klantenservice

Elzbieta0204
Ik begrijp dat het vervelend is dat u de Gifts niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de 100 bijgeboekte punten. Graag help ik u verder. Wij hebben u alsnog een Dior Pouch en een J'adore luxe miniatuur toe kunnen sturen. U zult deze per post ontvangen op het adres waar uw bestellingen ook zijn bezorgd.

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?