Klacht ICI PARIS XL Nederland: Het opnieuw betalen vond ik betreurenswaardig...De klantenservice is niet per email te bereiken dus

Klachtnummer
# 262115
Gebruiker
G.v.d.Meulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De service is niet bepaald toereikend!Na een bestelling op internet bleek het product niet in voorraad te zijn wat niet aangegeven was op de site!
Kon het ophalen in de winkel maar moest wel opnieuw betalen,het aankoopbedrag zou worden geretourneerd tussen 5 en 14 dagen...
Voor een bedrijf dat zo aan de weg timmert is dit een armoedig verhaal en een service van niets!!!!Dit is de laatste keer dat ik wat bestel bij deze firma...
Dan is de concurrent (Douglas) toch beschaafder qua tegemoetkoming service!
Het dubbel betalen vond ik helemaal een aanfluiting!

De oplossing

Meer klantgericht en goodwill zou een optie kunnen zijn,moest uiteindelijk toch naar de winkel!!

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen