Opgelost door ICI PARIS XL Nederland: Levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123996
Gebruiker
Drummer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Betreft: Op 17 augustus 2015, ruim voor 16.00 u (17/08/2015 13:47:27)
een geurtje besteld (op voorraad) met de verwachting dit op 18 augustus 2015 bezorgd te krijgen. Omdat ik niet de hele dag wil wachten heb ik de klantenservice gebeld met de vraag; hoe laat ik het pakket kan ontvangen (geen track en trace ontvangen). Klantenservice geeft aan: Door vertraging krijgt u het pakket op 19 augustus 2015. De reden van de vertraging kon men niet aangeven! Dit is nu al de tweede keer, dat het mij overkomt, dat Ici Paris zich niet aan hun afspraak houden van voor 16.00 u besteld; de volgende dag in huis! Daarom moeten ze deze afspraak uit hun reclame halen! Dit is klantenmisleidend!!

Groet,
Lex Visser
Slagharen.


De oplossing

Antwoord op: Waarom vertraging.
Misleidende reclame niet meer aangeven op de website

2 reacties

  1. Auteur
    ICI PARIS XL Nederland
    Datum
    Beste Lex Visser,

    Eerst en vooral willen we ons graag verontschuldigen voor het ondergane ongemak.
    Ons klantendienst zal zo snel mogelijk met u contact opnemen om samen naar een oplossing te zoeken.

    Met vriendelijke groeten,
    ICI PARIS XL Nederland
  2. Auteur
    Drummer
    Datum
    Gebeld door Ici Paris XL en e.e.a. uitgepraat en excuses aanvaard!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Drummer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen