Klacht ICI PARIS XL Nederland: Retourneren bestelling - GEEN REACTIE

Markvl89

Net voor de kerst een luchtje besteld, maar door een dubbel cadeau (de persoon voor wie het luchtje was kreeg hem 2x) besloten mijn bestelling te retourneren. Hiervoor dien je contact op te nemen met de klantenservice voor een retourformulier.

Op 29-12-2013 een contactformulier ingevuld met al mijn gegevens. Hierop echter geen reactie. Op 3-1-2014 een e-mail verstuurd met nogmaals het verzoek tot retourneren, naar het emailadres vermeld op de website onder klantenservice. Weer geen reactie. Op 7-1-2014 wederom een email gestuurd. Tot op heden geen enkele reactie vernomen van Ici paris. Ook geprobeerd te bellen maar daar hang je enkel tientallen minuten in de wacht (je wordt volgens mij ook doorverbonden naar België).

Uiteindelijk nog geprobeerd om het in de winkel te retourneren, maar die mogen geen bestellingen van het internet terugnemen.

ZEER onprofessioneel.. Kan niet begrijpen hoe een bedrijf zo met zijn klanten om gaat. Ik wil gewoon mijn bestelling terugsturen..

Een retourformulier van de klantenservice zodat ik het product kan terugsturen (in originele verpakking met bon) en mijn geld kan terugkrijgen.

ICI PARIS XL Nederland is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

ICI PARIS XL Nederland
    Beste, Onze collega's van Infoline gaan u zo snel mogelijk contacteren. ICI PARIS XL Nederland
    Markvl89
    Eindelijk reactie gekregen maar totaal niet meedenkend. Een standaard reactie die niet van mij op toepassing is, wordt er moe van. Heb begin deze week gereageerd en uiteraard nog steeds geen reactie.Ik zou niemand aanraden om hier ooit iets te bestellen.
    ICI PARIS XL Nederland
    Beste, Hebben onze medewerkers van infoline uw klacht opnieuw behandeld? Indien u akkoord bent met de afhandeling van de klacht, gelieve deze af te sluiten. Bedankt bij voorbaat ICI PARIS XL Nederland