Klacht ICI PARIS XL Nederland: Slechte behandeling filiaal Zaanda en klachtafhandeling Ici Paris XL

lindabakker84

Meerdere malen ben ik slecht behandeld in filiaal Zaandam. Ik heb dit ook meerdere malen aangegeven bij Ici Paris XL en steeds werd me verbetering beloofd. Helaas is er tot op de dag van vandaag nog geen verbetering waar te nemen. Eind maart heb ik een brief gestuurd naar Ici Paris XL en gebeld en de voicemail van Diana Bruno ingesproken. Nooit een reactie op de brief of voicemail vernomen.

De klachten zijn globaal als volgt:
- andere mascara gekregen dan gevraagd aan de medewerkers (geen waterproof ipv waterproof) en kwam er thuis achter. Ik kon dit niet ruilen in een ander filiaal. Omdat ik niets aan de mascara had heb ik deze maar weggegeven. Na een paar maanden klagen kwam men met de oplossing dat ik terug kon gaan met de mascara en het aankoopbewijs?!?!
- meerdere malen een klacht ingediend bij Ici Paris XL waar niet op werd gereageerd. Pas toen ik op Facebook een klacht indiende werd er gereageerd waarbij de reactie soms totaal niet van toepassing was op de klacht.

Waardering van de klant. Laat Ici Paris XL duidelijk maken dat de klachten worden gewaardeerd (zodat ze dit kunnen verbeteren en er geen klanten meer weglopen) en echt verbetering laten zien. Zie tevens mijn brief van 23 maart 2014 die ik eventueel ook nog wel na wil sturen.

ICI PARIS XL Nederland
    Beste,We hebben uw klacht goed opgenomen. Wij hebben dit doorgegeven aan de desbetreffende dienst. Infoline zal vervolgens contact met u opnemen.
    Wij hopen u zo goed mogelijk te helpen.Met vriendelijke groeten,
    lindabakker84
    Onlangs ben ik gebeld door het hoofkantoor van Ici Paris XL. De betreffende medewerker heeft mij aangegeven de klacht door te hebben gegeven aan de filiaalmanager van Zaandam die contact met mij zou opnemen.Hierop heb ik aangegeven dat dit na mijn vorige melding (van een paar jaar geleden) ook is gebeurd en verbetering is beloofd. Deze verbetering is tot op de dag van vandaag nog niet merkbaar.Tot op de dag van vandaag nog niet gebeld door de filiaalmanager (wel een gemiste oproep).
    lindabakker84
    Wat mij betreft hoeft de filiaalmanager van Zaandam me niet meer te benaderen, ik ben helemaal klaar met Ici Paris XL! Het hoofdkantoor is blijkbaar een doorgeefluik waar ze niet eens met een passende oplossing richting de klant komen! Ik ga wel naar Douglas!
    Beste,
    De filiaalmanager zou reeds meermaals geprobeerd hebben u te contacteren. Wij zullen dit nogmaals doorgeven, om u zo snel mogelijk te kunnen helpen.
    Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    lindabakker84
    Zoals aangegeven hoeft de filiaalmanager van Zaandam geen contact meer met me op te nemen. Ik ben helemaal klaar met dit filiaal! Als hoofdkantoor wil ik jullie de kans geven om het goed te maken en mij als klant te behouden. Anders is het wat mij betreft klaar en ga ik volgende keer wel naar Douglas (waar men wel waardering heeft voor iedere klant).
    Beste,
    Infoline zal met u contact opnemen voor een oplossing voor uw ongemak. Uw tevredenheid is prioritair voor ons, en wij hopen dat u het vertrouwen in ICI PARIS XL niet hebt verloren.
    Met vriendelijke groeten,
    lindabakker84
    Er is per e-mail contact met me opgenomen waarna ze als blijk van excuses een 'pakketje' met wat leuks op zouden sturen. Afgelopen weekend ontving ik dit 'pakketje': een enveloppe met vier proefjes!!! Hoezo de klant wordt niet serieus genomen?Ik heb dit ook per e-mail gemeld, waarna ik als reactie krijg dat het niet mogelijk is om meer 'staaltjes' aan te bieden. Hier vroeg ik ook niet om! Wat een waardeloos bedrijf is Ici Paris XL! Om me heen hoor ik ook steeds meer klachten!
    lindabakker84
    Het mag blijkbaar ook geen geld en moeite kosten om de klant tevreden te stellen. Enkel middels een paar proefjes denken ze alle onvrede weg te nemen!
    ICI PARIS XL Nederland
    Beste,Wij betreuren deze situatie en zien dit als verbeterpunt naar de toekomst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren betreffende deze situatie.Met vriendelijke groeten,
    ICI PARIS XL Nederland

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?