Klacht ICI PARIS XL Nederland: slechte klantenservice

Klachtnummer
# 17125
Gebruiker
femke maas
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Het is al een aantal keer voorgekomen dat ik niet klantvriendelijk behandeld ben door de verkopers van ici paris. tot voor mij de maat vol was en ik een klacht had ingediend. hierop kreeg ik geen reactie. dus heb gevraagd of dit de manier was op hoe zij met klachten omgaan. kreeg een reactie dat wegens technische storing mijn email niet aangekomen was en of ik hem nogmaals wou versturen. dit heb ik gedaan 2keer zelfs maar tot op heden geen reactie. ik vind dit echt absoluut geen goede gang van zaken en totaal niet klantvriendelijk

De oplossing

Reactie op mijn email

5 reacties

  1. Auteur
    ICI PARIS XL Nederland
    Datum
    Beste, Onze collega's van Infoline gaan u zo snel mogelijk contacteren. ICI PARIS XL Nederland
  2. Auteur
    femke maas
    Datum
    Beste Ici Paris,Inmiddels reactie gekregen op mijn email, waarvoor bedankt.
    Maar vind niet dat mijn klacht serieus genomen word.
    Had als vaste klant een betere afhandeling verwacht dan alleen een simpel mailtje, waarop ik notabene nog lang op heb moeten wachten.Met vriendelijke groet,Femke
  3. Auteur
    ICI PARIS XL Nederland
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  4. Auteur
    ICI PARIS XL Nederland
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  5. Auteur
    ICI PARIS XL Nederland
    Datum
    Beste, Hebben onze medewerkers van infoline uw klacht behandeld? Indien u akkoord bent met de afhandeling van de klacht, gelieve deze af te sluiten. Bedankt bij voorbaat ICI PARIS XL Nederland

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen