Opgelost door ICI PARIS XL Nederland: Te late levering en daar nog over liegen ook!

JJ

Zondag voor kerst 2 producten besteld via de website waarop de belofte stond dat de bestelde producten 's maandags zouden worden geleverd. Woensdag voor de kerst kreeg ik een mail van ICI Paris dat het pakket pas aangeboden was bij DHL. ICI Paris hield echter glashard vol dat de bestelling al bij ons afgeleverd was. Track&Trace gaf een ongeldige code. Vandaag, één week later, mijn bestelling ontvangen. Track&Trace gaf aan dat de zending pas 28-12 verstuurd was. Omdat ik aan huis gebonden ben moet ik nu 2x iemand naar de stad sturen, één keer om alsnog de cadeaus tijdig in huis te halen, 1x om de ICI Paris spullen terug te brengen naar de winkel. Klantvriendelijker was het geweest als men gewoon had toegegeven dat de zending nog niet verstuurd was op het moment dat ik belde, de bestelling geannuleerd werd en mij mijn geld had teruggestort. De tegoedbon van 5 Euro voor het ontstane ongemak blijkt alleen geldig op de website en kon dus niet gebruikt worden in de winkel.

Wees eerlijk tegenover je klanten, denk klantgericht, biedt een oplossing in plaats van te liegen en bedriegen. Een mailtje met excuses voor het ongemak en een duidelijke leugen volstaat absoluut niet.

ICI PARIS XL Nederland
    Beste J. Schoeman,
    Eerst en vooral willen we ons graag erontschuldigen voor het ondergane ongemak met uw bestelling.
    Ons klantendienst zal met u contact opnemen om samen hiervoor een passende oplossing te vinden.
    Met vriendelijke groeten,
    ICI PARIS XL Nederland
    JJ
    Wat per mail met de klantenservice niet lukte, lukte wel na een klacht op deze website. Ik ben gebeld door de klantenservice, heb excuses ontvangen en een genoegdoening op mogen halen in het plaatselijke filiaal.

JJ

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?