Klacht ICI PARIS XL Nederland: Valse beloftes over het overmaken van geretourneerde aankoop. Wachten al 2 maanden.

Dewi

25 september heb ik een pakje geretourneerd naar ICI PARIS t.w.v. €248.33. Het geld zou binnen een maand op de rekening moeten staan. Maar dit is tot nu toe nog steeds niet gebeurd. Het vervelende is dat ik meerdere keren contact heb gezocht met de klantenservice per telefoon, per mail en facebook. Op de mails wordt helemaal niet gereageerd, en per telefoon worden telkens beloftes gemaakt die niet worden waargemaakt. Ze hebben al 3x verteld het geld over te maken. Dat is niet gebeurd. Ze zouden een transactie bewijs per mail sturen, hebben wij nooit ontvangen. Ze zouden een aantal keer een update per mail sturen, nooit gekregen.

Over 3 dagen is het al 2 maanden geleden. Dit is schandalig. De service van ICI PARIS is barslecht. Geen van de medewerkers toont initiatief om met een passende oplossing te komen. Ik ben nu al 2 maanden wekelijks met de klantenservice aan het bellen. Dus naast irritatie kost dit ook tijd en telefoonkosten.

Op dit moment ben ik ten einde raad.

Dat het geld z.s.m. word overgemaakt op mijn rekening + wettelijke rente kosten

ICI PARIS XL Nederland
    Beste, We hebben uw klacht doorgegeven aan de juiste betreffende dienst.Onze collega's van Infoline gaan u zo snel mogelijk contacteren. ICI PARIS XL Nederland
    Dewi
    Ze hebben inderdaad contact opgenomen. Maar dit hadden ze net zo goed niet kunnen doen, want er is niks zinnigs vermeld. Alleen dat ICI PARIS ermee bezig is. Ja dat zijn jullie al langer dan 2 maanden! Het geld is er nog steeds niet. We leven in 2013, en geld overboeken duurt uiterlijk 3 dagen!! ICI PARIS heeft zo'n slecht service, dat is ongelofelijk. WANNEER KRIJG IK EINDELIJK MIJN GELD TERUG????
    ICI PARIS XL Nederland
    Beste, Hebben onze medewerkers van infoline uw klacht behandeld? Indien u akkoord bent met de afhandeling van de klacht, gelieve deze af te sluiten. Bedankt bij voorbaat ICI PARIS XL Nederland

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?