Klacht ICI PARIS XL Nederland: Vriendelijkheid was er niet. İk durf voor de volgende keer geen vragen meer te stellen.

Zey

Mijn Klacht:
Hallo, ik wil mijn klacht indienen over de medewerker die mij laats niet heeft geholpen.
İk was aan het winkelen en kwam een product tegen de product wou ik even testen dus vroeg ik aan de medewerker van iciparis kunt u een sample maken . Antwoorde zei nee dat kan niet je kan het nu aanbrengen want dat is de tester. İk zei nee mevrouw ik ga dit product onder mijn foundation aanbrengen dus graag wil ik thuis uitproberen. Toen zei ze we hebben geen potjes meer . İk vroeg of ze het anders in de kleine parfum tester kon in doen. Zei ze nee dat kan niet. Terwijl het wel kan . Het is gewoon even uit proberen maakt niet uit wat voor potje het is. İk liep het winkel uit. İk was nog even benieuwd naar een dagcreme liep weer naar binnen en zag ik dat ze met een andere klant bezig was hoorde ik de medewerker zeggen tegen de andere klant , ik kan wel sample maken voor u kan je het even uitproberen . İk vind dit heel erg jammer en oneerlijk.

İk zou als nog mijn sample willen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?