Klacht ICI PARIS XL Nederland: Wel betalen, niet leveren en lang wachten op terugbetaling.

sad Niet opgelost
Reinie

Op 3 augustus krijg ik een mail dat de eau de toilette Après l’Ondée weer op voorraad is. Ik bestel dit artikel dezelfde dag. De bestelling komt niet. Geen mail ter kennisgeving. Ik kijk bij de bestelhistorie op mijn account: order geannuleerd ??? Ik bel de klantenservice: artikel was toch niet voorradig maar nu weer wel en ik kan het weer bestellen. En ja dus weer betalen. Ik ga niet 2 keer €97,37 betalen en wacht nog steeds op de terugbetaling. Het niet leveren van bestellingen en wachten met terugbetalen komt ook bij klachtenkompas vaker langs. Dus bezint voor je een bestelling plaatst bij dit bedrijf.

Per omgaande terugbetalen en beter communiceren als de bestelling niet volgens afspraak geleverd wordt.
Terugbetaling maar geen enkele verontschuldiging voor de behandeling en de onzinnige handelwijze om je een artikel opnieuw t laten bestellen en betalen als je al besteld en betaald hebt...

Reinie
    Nog steeds blijft het “oorverdovend” stil van de kant van ICI Paris Xl. Geen terugbetaling geen bericht.
    Reinie
    Jawel hoor, gister is het bedrag teruggestort. Je moet bij een bestelling direct betalen maar het terugstorten duurt een week!
    Aangezien de voorraadvermelding op de site niet klopt en ze spontaan bestellingen annuleren zonder daarover te communiceren durf ik niet aan de eau de toiletten bij ICI Paris te bestellen. Dus wat mij betreft exit ICI Paris Xl...

Ook een klacht indienen over ICI PARIS XL Nederland?