Klacht Icloudlockverwijderen.nl: Icloudlock van Ipad verwijderen

Michael54

Geachte,

Via de website icloudlockverwijderen.nl bieden ze aan om tegen een gereduceerd bedrag van 12 euro de icloudlock van je Ipad/Iphone te verwijderen, gegarandeerd 100 % dat het gaat zeggen ze.
En mocht het dan overhoop TOCH niet lukken , dan kun je via support@icloudlockverwijderen.nl een mail sturen zeggen ze, waarna ze dan contact met je opnemen om het probleem op te lossen.
Niks is minder waar. Na een viertal mails gestuurd te hebben binnen 1 week waar ze helemaal NIET op reageren.
De 12 euro die het volgens de website zou kosten is voor mij opgelopen tot 35 euro, met als resultaat dat ik nog steeds met de icloud lock op mijn Ipad zit.
Superieure klantenservice zeggen ze, en NIET goed is binnen 14 dagen je geld terug, maar ze reageren gewoon niet op mails, en op een andere manier zijn ze niet te benaderen, geen telefoonnummer beschikbaar op de website.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen, of wat voor stappen kan ik doen om daar iets tegen te doen.

Wat ik zou willen is dat icloudlockverwijderen.nl mijn lock verwijderd OF dat ik mijn 35 euro terug krijg zoals in de advertenties duidelijk omschreven sta

Wij vinden dat Icloudlockverwijderen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!