Klacht ICO Dak: Zeer slechte nazorg

Klachtnummer
# 452793
Gebruiker
N.R
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkeerd gestelde diagnose, wel de hoofdprijs betalen maar komen vervolgens 3x toe niet opdagen op herstelafspraak. Verder geeft het bedrijf geen gehoor meer.

De oplossing

Of de fout komen herstellen of geld terug zodat er een betrouwbaar bedrijf ingeschaleld kan worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ICO Dak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ICO Dak?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen