Opgelost door Icon Amsterdam: Onbetrouwbaar, slecht bereikbaar krijg geld niet terug

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 347392
Gebruiker
E. Berghuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klachten die op Klachtenkompas gemeld worden, lijken structureel te zijn. Mijn zoon heeft van zijn eigen geld twee broeken besteld. Het heeft bijna 3 weken geduurd voordat hij deze in ontvangst kon nemen. Eén van de broeken past niet. Terugsturen is lastig omdat nergens een retouradres staat vermeld. Uiteindelijk via de mail ontvangen, echter nu zegt het bedrijf het geld van mijn zoon niet te willen retourneren. Telefoonnummer van het bedrijf is niet te vinden dus een fatsoenlijk overleg is niet mogelijk. Ondertussen tikken de 14 dagen retour recht gewoon door.

De oplossing

Mijn zoon van 15 jaar wil graag zijn geld terug omdat één van de twee broeken niet past. Graag aktie.

1 reactie

  1. Auteur
    Icon Amsterdam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E. Berguis,

    Via de mail is er meerdere keren contact geweest met uw zoon. Geen enkele reden om een klacht in te dienen onze mails worden dagelijks beantwoord. Mocht uw zoon zijn geld terug willen is dit uiteraard ook een optie. Graag reactie afwachten via de mail, we reageer standaard binnen 1 werkdag.

    Kind regards,

    ICON . AMSTERDAM

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Berghuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Icon Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen