Opgelost door Icon Amsterdam: Onbetrouwbaar, slecht bereikbaar krijg geld niet terug

content Opgelost
E. Berghuis

Klachten die op Klachtenkompas gemeld worden, lijken structureel te zijn. Mijn zoon heeft van zijn eigen geld twee broeken besteld. Het heeft bijna 3 weken geduurd voordat hij deze in ontvangst kon nemen. Eén van de broeken past niet. Terugsturen is lastig omdat nergens een retouradres staat vermeld. Uiteindelijk via de mail ontvangen, echter nu zegt het bedrijf het geld van mijn zoon niet te willen retourneren. Telefoonnummer van het bedrijf is niet te vinden dus een fatsoenlijk overleg is niet mogelijk. Ondertussen tikken de 14 dagen retour recht gewoon door.

Mijn zoon van 15 jaar wil graag zijn geld terug omdat één van de twee broeken niet past. Graag aktie.

Icon Amsterdam
    Beste E. Berguis,

Via de mail is er meerdere keren contact geweest met uw zoon. Geen enkele reden om een klacht in te dienen onze mails worden dagelijks beantwoord. Mocht uw zoon zijn geld terug willen is dit uiteraard ook een optie. Graag reactie afwachten via de mail, we reageer standaard binnen 1 werkdag.

Kind regards,

ICON . AMSTERDAM

E. Berghuis

Ook een klacht indienen over Icon Amsterdam?