Klacht Icon Amsterdam: Oplichting en slechte klantenservice.

Klachtnummer
# 436771
Gebruiker
Vexx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden 2 aparte bestellingen gedaan waarvan er 1 niet is aangekomen.
Na contact met de klantenservice vorige week zou er een onderzoek gestart worden bij DHL om te kijken waar mijn pakket is gebleven.
Ik heb deze middag contact gehad met DHL zelf na geen gehoor meer te krijgen van ICON Amsterdam en het bleek dat er helemaal nog geen onderzoek is gestart.
Klantenservice reageert niet meer na herhaaldelijk mailen en vragen om telefonisch contact.
1 zending is terug gestuurd waarvan ik nu wacht op mijn geld.
Dit is 2 x 195 euro geweest en ik wil graag mijn geld terug van beide zendingen!!
Ook van het pakketje die nooit is aangekomen.

De oplossing

Ik wil mijn geld zsm terug!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Icon Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen