Klacht ICS International Card Services: Bagger

Klachtnummer
# 368995
Gebruiker
Sab79
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Trage, slecht bereikbare afdeling acceptatie.
Ben je ruim een maand bezig om limiet verhoging aan te vragen. Moet je 6x na bellen omdat ze elke keer dezelfde papieren vragen en er uiteindelijk uitkomt dat de fout bij hun ligt. Dan stuur je de papieren versie op, bel je het na...word het doorgezet in het systeem waarbij er gezegd word, nu word het zo nagekeken. Inmiddels 2 weken verder en net 40 min in de wacht gehangen. Wat een bagger zooi

De oplossing

Dat het eindelijk eens opgelost word zonder dat ik er zelf ugh keer achteraan moet bellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ICS International Card Services is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Sab79
    Datum
    En het duurt voort
  2. Auteur
    Sab79
    Datum
    Na 3 mnd eindelijk opgelost

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen