Klacht ICS International Card Services: Call Center / ics app /niet werkende kaart

Klachtnummer
# 361046
Gebruiker
Anne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ics app totall een mislukking, callcenter komt met de standaard antwoorden, lost het probleem niet op, zeggen dat ze terugbellen , bellen terug ... na 4 seconden hangen ze op. Zonder het probleem zonder iets te zeggen
. Als je dan terug belt zeggen ze weer het 10 stappen call Center antwoord En krijg je niet de persoon aan de telefoon doe net heeft heeft gebreld, en hebben ze het te druk want er staan mensen in de wacht. Het vreemde is dat er geen manager aanwezig is en willen geen bevestiging sturen per e-mail.

Allerlei excuses maar de antwoorden kloppen niet

En dit is niet de eerste keer.

Gewenste oplossing

Iemand die wel buiten het 10 stappen callcenter antwoordenkan geven voor het probleem. En niet alleen van het scherm afleest en hetzelfde herhaald.
Wat coor klantenservice is dit na 4 seconden ophangen zonder iets te zeggen.!!

1 reactie

  1. Auteur
    ICS International Card Services
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen