Klacht ICS International Card Services: Discriminerend, bot, betuttelend, onpersoonlijk contact met ICS zonder oplossing van mijn klacht.

Nacho#2

Innemen van mijn ANWB visakaart naar ruim 20 jaar een nette klant geweest te zijn n.a.v. een gegevens check. Nadat ik de opzegging via de post heb binnen gekregen naar de klantenservice gebeld omdat de kaart eenzijdig van ICS kant is ingenomen zonder duidelijke uitleg en zeker geen persoonlijk contact. Dit was opnieuw geen positief contact, ik ben geen stap wijzer geworden. Dus een klacht via de email verstuurd en ook een 1e herinnering van die klacht. Uiteindelijk een onpersoonlijke email terug dat de kaart afgepakt wordt. Zonder ook maar een grijntje open te staan voor ruim 20 jaar nette klant. Onpersoonlijk, bedrijfsmatig, discriminerend en vooral betuttelend. Een zeer teleurgestelde vaste klant die zich geschoffeerd voelt door deze actie van ICS.

De visakaart, gespreid betalen, behouden zoals deze altijd gelopen heeft, desnoods met een lager maximum.
Nog niets gehoord over het tegoed van het restant van de jaarbijdrage. Neem aan dat de periode tussen 14 september en 31 december 2022 naar ratio terug gestort wordt aangezien ik geen gebruik meer maak van de visakaart.

ICS International Card Services
    Beste Nacho#2,

We begrijpen dat u teleurgesteld bent omdat uw Card na zoveel jaren is stopgezet. Het is zeker niet onze bedoeling geweest u zo’n naar gevoel te geven. Het spijt ons dat dit toch is gebeurd.

Uit uw bericht en gegevens maken we op dat we uw financiële situatie hebben beoordeeld. We hebben hiervoor uw gegevens opgevraagd en ook een keer telefonisch contact met u gehad. Aan de hand van onze beoordeling hebben we helaas moeten besluiten dat het product dat u bij ons heeft niet langer passend is in uw situatie. We betreuren het dat we hierdoor uw Card hebben moeten stopzetten. Onze beslissing staat los van leeftijd of het aantal jaar dat u klant bij ons bent. Het spijt ons dat u dit wel als zodanig heeft gezien.

Graag maken we van de gelegenheid gebruik om u alsnog de uitleg te geven die u gemist heeft. We hebben uw bericht en gegevens hiervoor doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Eén van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op om de kwestie met u te bespreken.

We bedanken u voor uw melding over de manier waarop u onze berichtgeving heeft ervaren. We gebruiken dit om onze dienstverlening verder te verbeteren.

International Card Services

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?