Klacht ICS International Card Services: Discriminerend, bot, betuttelend, onpersoonlijk contact met ICS zonder oplossing van mijn klacht.
Details
Klacht
Innemen van mijn ANWB visakaart naar ruim 20 jaar een nette klant geweest te zijn n.a.v. een gegevens check. Nadat ik de opzegging via de post heb binnen gekregen naar de klantenservice gebeld omdat de kaart eenzijdig van ICS kant is ingenomen zonder duidelijke uitleg en zeker geen persoonlijk contact. Dit was opnieuw geen positief contact, ik ben geen stap wijzer geworden. Dus een klacht via de email verstuurd en ook een 1e herinnering van die klacht. Uiteindelijk een onpersoonlijke email terug dat de kaart afgepakt wordt. Zonder ook maar een grijntje open te staan voor ruim 20 jaar nette klant. Onpersoonlijk, bedrijfsmatig, discriminerend en vooral betuttelend. Een zeer teleurgestelde vaste klant die zich geschoffeerd voelt door deze actie van ICS.Gewenste oplossing
De visakaart, gespreid betalen, behouden zoals deze altijd gelopen heeft, desnoods met een lager maximum.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.