Klacht ICS International Card Services: Door fout ICS ,€76,00 teveel betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 390922
Gebruiker
Tunnel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 september met mijn creditcard overtocht kanaaltunnel geboekt voor €76,00. Op mijn overzicht zag ik de betaling met reservering 0,00, verrekening vindt later plaats. Omdat ik dit vreemd vond het bedrijf gebeld. De reservering was geboekt en ik kreeg het reserveringsnummer. Bij aankomst bij de tunnel op 16 september jl. bleek de reservering geannuleerd omdat het bedrag niet ontvangen was. Ik kon gelukkig nog inchecken. Wel voor de dubbele prijs. €153,00. Mijn verlies door deze gang van zaken €76,00. Vandaag ICS gebeld. Men kon de boeking van 12 september niet zien. Bijgaand stuur ik u een foto van de boeking en de uiteindelijke betaling. Met vriendelijke groet, Andre Schwarzwalder

De oplossing

€76,00 vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ICS International Card Services is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tunnel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?