Klacht ICS International Card Services: Geen autoverhuurverzekering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 690599
Gebruiker
Roberto
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb de Mastercard Black met de garantie dat het eigen risico wordt vergoed bij een ingeval met een huurauto.
Dit is nij overkomen maar geen vergoefing. Axa Verzekeringen blijven antwoorden dat ik contact moet zorken met de tegenpartij.

Gewenste oplossing

Ze moeten mijn kosten, eigen risico betalen.En het is de taak van Axa om de feiten te checken.
Geboden oplossing
M.a.w De klant moet het autolease bedrijf benaderen...die spreken Spaans en hebben mijn geld al ontvangen. Dus die willen niet. En Mastercard noemt zijn verzekering een autoverhuurverzekering!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ICS International Card Services
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Uit uw bijlage blijkt dat AXA u vraagt om contact op te nemen met uw autoverzekering, niet met de tegenpartij. ICS is geen verzekeraar en kan daarom geen uitspraken doen over de werkwijze bij de afhandeling van een claim. Doorgaans is het gebruikelijk dat de klant alle informatie bij de betrokken partijen verzamelt en daarna overdraagt aan de verzekeraar die de claim behandeld.
    Dat lijkt ons ook logisch vanuit het oogpunt van de privacy-wetgeving. We verzoeken u daarom vriendelijk de gevraagde documenten alsnog aan te leveren aan AXA voor het afhandelen van uw claim.

    Met vriendelijke groet,
    International Card Service

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen