Klacht ICS International Card Services: Geen limiet en geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378524
Gebruiker
M.A. Ozkul
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb via ANWB een creditcard. Donderdag 11-07 probeerde ik geld te pinnen wat niet lukte. 4 pogingen en elke keer werd het bedrag gereserveerd. Uiteindelijk door die gereserveerde bedragen heb ik geen limiet meer over. Ik heb gelijk kaart uitgever gebeld en gevraagd wat er aan de hand is. Volgens de medewerker hadden ze storing, maar die was in de avond al afgelopen. Volgende dag probeerde ik nog een keer te pinnen maar dat mislukte, omdat ze nog steeds gereserveerd staan. Meestal duurt dit 24 uur voordat dit hersteld is. Ik heb ze weer gebeld en boden hun excuses aan. Ze vertelde mij dat 15-07 alles hersteld zou worden. Tot op heden geen bericht en ik heb nog steeds limiet. Ze Komen hun beloftes steeds niet na. Hoe simpel moet het zijn om het weer recht te zetten. Ongeveer 6 maanden geleden had ik ook bij hun gemeld dat er aankopen zijn gedaan waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Ook geen geld terug gekregen en vertelden mij dat ze niks voor mij konden betekenen terwijl ik hiervoor verzekerd ben bij hun. Geld innen kunnen ze goed maar uitgeven niet.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het zo snel mogelijk recht gezet wordt
Geboden oplossing
Ze hebben niet eens gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ICS International Card Services is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M.A. Ozkul
    Datum
    .

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen