Klacht ICS International Card Services: Geen reactie op meerdere verzoeken opheffen VISA card en afmelden BKR

Bovenkamp

Ik probeer al een week lang een bevestiging te krijgen van opheffing VISA Card en het daarbij behorende krediet ( wat overigens op 0,00 staat) . Het krediet moet afgemeld worden bij BKR en wel met spoed, daar de Hypotheker al bezig is met een offerte bij Allianz. Deze willen zien dat ICS krediet afgemeld is bij BKR. Na meerdere telefoontjes en daarna de melding dat dit via service@icscards.nl opgezegd kan worden, tot op heden totaal geen reactie op de meerdere mailtjes. Het belang is groot voor mij.

Opheffen VISA card, verwijderen krediet bij BKR met spoed! Bevestiging per email menno1661@live.nl en/of het adres bij hen bekend in het systeem.

ICS International Card Services is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?