Opgelost door ICS International Card Services: geweigerd vanwege een uitkering

keeszz

ik wil een creditcard aanvragen en word keer op keer afgewezen omdat ik een uitkering ontvang.Ik wilde een ANWB-card aanvragen en alles werd goed bevonden door een medewerker van de ANWB.Nadat deze een aanvraag in gang had gezet kreeg ik na 2 dagen bericht dat mijn aanvraag was afgewezen omdat ik een uitkering heb.Op de site van de ANWB en andere creditcardbedrijven staat er dat je minimaal 1150 euro per maand moet hebben als inkomen(waar ik ruim boven zit) maar alles wat bij ICS is aangesloten word geweigerd door ICS.Mijn vraag is of er ook andere mensen zijn waarbij de card is geweigerd vanwege een uitkering.Ik voldoe aan de voorwaarden maar toch word het geweigerd.

ervoor zorgen dat de mensen met een uitkering toch een creditcard word verstrekt als je voldoet aan de voorwaarden.

ICS International Card Services is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

keeszz
ze hebben mij gebeld en alles goed uitgelegd.

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?