Klacht ICS International Card Services: ICS blijft indienen claim bij haar verzekeraar belemmeren en weigert een oplossing.
Details
Klacht
KlachtICS blijft weigeren het mij mogelijk te maken om een verzekeringsclaim inzake reisverzekering in te dienen bij de verzekeraar AXA. Zie eerdere klacht hier gemeld d.d. 21-07-2023. We zijn een maand verder! Na een aantal nietszeggende reacties van ICS klachtenafdeling bieden ze op dus op geen enkele wijze een oplossing waardoor ik mijn verzekeringsclaim nog steeds niet heb kunnen indienen. Ze reageren thans zelfs gewoon niet meer! Hoewel ze na 2 dagen (bericht van ICS d.d. 11-08-2023) weer zouden reageren.
Jurist van Consumentenbond gesproken. Zij geeft aan dat het ICS aangerekend mag worden dat er belemmeringen bestaan om een claim in te dienen en het aan ICS is om voor een oplossing zorg te dragen.
De "Exclusieve 24/7 toegang tot persoonlijke assistentie op ongeëvenaard niveau..." en "Een zeer uitgebreid verzekerings- en hulpverleningspakket" zijn letterlijke teksten waarmee ICS adverteert. De moeite die ik moet doen om achteraf zelfs maar een eenvoudige claim te mogen indienen staan hier haaks op.
Ik kan mij voorstellen dat vele consumenten afhaken omdat je blijkbaar alleen met langdurige en/of dure procedures aanspannen misschien iets uiteindelijk gedaan kan krijgen.
Consumentenbond, ziet hier een verdienmodel achter?
Gewenste oplossing
1. Dat ze goed lezen en terzake kundig reageren
2. Mogelijk maken dat ik mijn claim drempelloos z.s.m. kan indienen bij AXA verzekering
3. Haar procedures met AXA verzekeringen structureel aanpast zodat consumenten daadwerkelijk voortvarend een claim kunnen indienen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.