Klacht ICS International Card Services: ICS weigert A codering BKR te verwijderen na aflossen

DLA

Wegens een openstaand saldo op de creditcard is er een aflossing getroffen welke vorig jaar is afgerond. Nu blijkt echter dat ICS de praktische einddatum wel heeft geregistreerd bij het BKR maar de A codering heeft laten staan. Na contact met hen geven ze aan dit niet meer te kunnen doen omdat er nu geen overeenkomst meer is. Vreemd genoeg waren ze wel geinformeerd op voorhand dat de aflossing voltooid zou worden en registreren ze de einddatum maar verwijderen niet de A codering. Gedurende het aflossen heb je gewoon een contract met ICS en moeten ze dus ook de codering verwijderen als ze einddatum invullen. Dit is geen correcte werkwijze.

Codering BKR verwijderen

ICS International Card Services is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?