Klacht ICS International Card Services: Identificatie niet mogelijk

content Niet opgelost
W.H. Bijkerk

Identificatie systeem werkt niet , in tijdsbestek van een week tietallen keren geprobeerd maar geen resultaat . Contacten met ICS lopen stroef . kennelijk weten ze zelf ook niet wat ze er mee moeten .
Wat wel werkt zijn de brieven die ze sturen met dreigementen die ze sturen dat ze het contract zullen beëindigen .

systeem werken maken of andere oplossing bedenken

W.H. Bijkerk
    Tot op heden geen reactie van dit zeer "klantvriendelijke " bedrijf gehad .
    Volgens mij hebben ze daar teveel managers met gebrek aan service gerichtheid .

Vriendelijke groeten ,

Willem Bijkerk

(Vele jaren klant )
    ICS International Card Services
    Beste heer Bijkerk,
    We betreuren het dat we nog niet gereageerd hebben. Door de drukte hebben we hiervoor momenteel helaas meer tijd nodig. ICS blijft zich inspannen haar klanten zo snel en helder mogelijk te informeren. We vinden het spijtig dat dit deze keer niet het geval was
    Met vriendelijke groet, International Card Services
    ICS International Card Services
    Beste heer Bijkerk,
    Ik heb vernomen dat we inmiddels contact met u gehad hebben en u uitstel voor de identificatie heeft gekregen.

W.H. Bijkerk
op wachtlijst gezet tot dat er een betere manier is om de identificatie bij ICS te regelen . beteken voorlopig geen royement . N.B men dient ook het burgerservice nummer mee te fotograferen hetgeen vgls. mij tegen de geldende privacy regels is . Groetend, Willem Bijkerk

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?