Klacht ICS International Card Services: Identificatie niet mogelijk

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 463988
Gebruiker
W.H. Bijkerk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Identificatie systeem werkt niet , in tijdsbestek van een week tietallen keren geprobeerd maar geen resultaat . Contacten met ICS lopen stroef . kennelijk weten ze zelf ook niet wat ze er mee moeten .
Wat wel werkt zijn de brieven die ze sturen met dreigementen die ze sturen dat ze het contract zullen beëindigen .

De oplossing

systeem werken maken of andere oplossing bedenken

3 reacties

  1. Auteur
    W.H. Bijkerk
    Datum
    Tot op heden geen reactie van dit zeer "klantvriendelijke " bedrijf gehad .
    Volgens mij hebben ze daar teveel managers met gebrek aan service gerichtheid .

    Vriendelijke groeten ,

    Willem Bijkerk

    (Vele jaren klant )
  2. Auteur
    ICS International Card Services
    Datum
    Beste heer Bijkerk,
    We betreuren het dat we nog niet gereageerd hebben. Door de drukte hebben we hiervoor momenteel helaas meer tijd nodig. ICS blijft zich inspannen haar klanten zo snel en helder mogelijk te informeren. We vinden het spijtig dat dit deze keer niet het geval was
    Met vriendelijke groet, International Card Services
  3. Auteur
    ICS International Card Services
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Bijkerk,
    Ik heb vernomen dat we inmiddels contact met u gehad hebben en u uitstel voor de identificatie heeft gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.H. Bijkerk
Datum
Uiteindelijke oplossing
op wachtlijst gezet tot dat er een betere manier is om de identificatie bij ICS te regelen . beteken voorlopig geen royement . N.B men dient ook het burgerservice nummer mee te fotograferen hetgeen vgls. mij tegen de geldende privacy regels is . Groetend, Willem Bijkerk
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen