Klacht ICS International Card Services: Klantenservice is onbehulpzaam, kortaf, denken niet mee en lossen niks op.

Klachtnummer
# 374198
Gebruiker
Fam A
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Inloggen onmogelijk om openstaande rekening te kunnen betalen. Er staat dat er een identiteitscontrole moet plaatsvinden door een medewerker van een ander bedrijf die thuis langs zal komen?? Er moet eerst een afspraak gemaakt worden via de website, maar daar is een brief voor nodig met toegangscode. Deze brief hebben wij niet gehad. Wanneer we bellen met de klantenservice wordt er onvriendelijk gereageerd en gezegd dat de brieven automatisch zijn verstuurd en er niets apart kan worden verstuurd. Ok, leuk, en nu?? We kunnen nu niks meer en dus ook niet onze rekening betalen. Oplossing geven ze niet. Wij zijn er klaar mee, zodra dit opgelost is en we onze betalingen overgeheveld hebben, zeggen we VISA direct op!

Gewenste oplossing

Er voor zorgen dat we onze rekening kunnen betalen, de toegang online terugkrijgen zodat we alles af kunnen handelen en dan op kunnen zeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ICS International Card Services is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Fam A
    Datum
    Visa heeft inmiddels telefonisch gereageerd met excuses, het ging om een fout. We kunnen weer inloggen en er hoeft geen thuisbezoek plaats te vinden. Ze boden oprechte excuses aan voor de manier waarop we te woord zijn gestaan en de onduidelijke communicatie.

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen