Klacht ICS International Card Services: Kwijtschelding rekening door niet geleverde dienst (verzekering via credit card maatschappij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 691172
Gebruiker
Tim1980
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kreeg een rekening vanuit de creditcard maatschappij van een aankoop waar bij de verkoper de dienst niet heeft geleverd. Ik kreeg vanuit het bedrijf geen reactie en al snel werden hun diensten offline gehaald en staat er een rechtszaak gepland.
Gaat om een bedrijf gevestigd in Amerika.
Ik heb bewijsmateriaal aangeleverd wat er op hun website staat met printscreens.
Creditcard maatschappij zegt dat het niet gedekt zal worden en ik gewoon zelf moet betalen maar hiervoor is een credit card maatschappij toch juist. Daarom heb ik die credit card o.a. gebruikt voor aankoopbescherming.
Het gaat om een bedrag van 1310,33 euro

Gewenste oplossing

Kwijtschelding van openstaande bedrag.
Volgens voorwaarden ben ik verzekerd voor Fraude vanuit de verkoper voor niet geleverde diensten.
Geboden oplossing
Ze komen gewoon met geen enkele oplossing! Wat een naar bedrijf heb nu eigenlijk alleen maar meer een hekel aan ze gekregen. Hopelijk lezen andere mensen dit als waarschuwing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ICS International Card Services
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Vos, We begrijpen dat u teleurgesteld bent in de uitkomst van de betwisting. We hebben uw klacht doorgestuurd naar de betrokken afdeling en zij komen er zo snel mogelijk op terug.
    Dit doen ze waarschijnlijk via telefoon of e-mail.
    Met vriendelijke groet,
    International Card Services

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen