Klacht ICS International Card Services: onmogelijk om je te identificeren bij ICS

wandelaar met hond

Aan de hand van de brief met verzoek om identificatie aan de slag gegaan. Alles ging tot de foto's gemaakt moesten worden. Eerst eindeloos geprobeerd met een tablet. Hulp gezocht via de chat na een uur proberen. Of ik een oude tablet had? Nee dus, 3 maanden oud. Alle foto's werden afgekeurd. Achtergronden veranderd, lichtinval, afstand. Niets heeft geholpen.
Dan maar met smartphone. Deze is nóg nieuwer en heeft 4 camera's. Maar ook hier geen succes. Alles bij elkaar een hele middag bezig geweest en het is gewoon niet gelukt.
De aanmoediging dat je er maar 3 minuten mee bezig bent, is hilarisch...
Na het weekend nog maar eens proberen maar anders haak ik af. Hoe is het mogelijk dat je zoveel jaren (20+) zonder problemen of roodstand zo moet worstelen??
Kan zeker alleen met een IPhone nieuwste model of zo? Gemiste kans en recept voor klachten en vertrekkende klanten.

De procedure aanpassen en andere manieren gebruiken om te verifiëren dat je bent wie je beweert te zijn. Via beeldbellen met tonen van ID? Qcodes?
Ik vraag me af op welke proefpersonen deze procedure uitgeprobeerd is. De IT afdeling?

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?