Klacht ICS International Card Services: onrechtvaardig deblokkeren van rekening (overleden moeder) ter inzage, als testamentair erfgename

Klachtnummer
# 295974
Gebruiker
Leeuwen19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Situatie is dat mijn moeder is overleden. Nu moet ik als enigskind haar zaken regelen. ISC heeft mijn toegang tot haar overzichten online direct geblokkeerd. Met het gevolgd dat ik haar kosten niet meer kan achterhalen, voor bijvoorbeeld belasting zaken. Hun antwoord is dat ik de naam van instanties kan doorgeven en zij vervolgens een betalingoverzicht kunnen sturen van deze instanties. Hier heb ik uiteraard niet voldoende aan. Ik heb toch recht als tentamentair erfgename recht op haar zaken?!

De oplossing

Zo spoedig mogelijk deblokkeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ICS International Card Services is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen