Opgelost door ICS International Card Services: ze jatten geld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 447315
Gebruiker
gfvpelt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

cc opgezecht en geen toegang meer tot hun website

kosten die terug gestord worden komen niet automatich terug op mn bank rekening

De oplossing

aanpassing van hun "policy" als geld terug komt op de cc rekening die opgezegt is moeten jullie gewoon de oude klanten inlichten en niet stiekem dat geld houden

1 reactie

  1. Auteur
    ICS International Card Services
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag, wat jammer dat u het zo heeft ervaren. U heeft de jaarbijdrage naar rato retour ontvangen op het overzicht van februari 2020. Dit is verrekend met nieuwe uitgaven. We sturen altijd een laatste maandafrekening waar de wijzigingen op staan. Op het moment dat u geen toegang meer heeft tot de website ontvangt u een rekeningoverzicht per post totdat het saldo op nul staat. Ik hoop dat we hiermee wat ontevredenheid hebben weggehaald. Maar heeft u nog vragen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, ICS

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gfvpelt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben zojuist gebeld door helpsdeks en het is me verzekerd dat ik zeker briefpost krijg als er geld terug gestord word op een oude cc.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen