kosten die terug gestord worden komen niet automatich terug op mn bank rekening
De oplossing
aanpassing van hun "policy" als geld terug komt op de cc rekening die opgezegt is moeten jullie gewoon de oude klanten inlichten en niet stiekem dat geld houden
1 reactie
Auteur
ICS International Card Services
Datum
Dit is onze laatste reactie
Goedemiddag, wat jammer dat u het zo heeft ervaren. U heeft de jaarbijdrage naar rato retour ontvangen op het overzicht van februari 2020. Dit is verrekend met nieuwe uitgaven. We sturen altijd een laatste maandafrekening waar de wijzigingen op staan. Op het moment dat u geen toegang meer heeft tot de website ontvangt u een rekeningoverzicht per post totdat het saldo op nul staat. Ik hoop dat we hiermee wat ontevredenheid hebben weggehaald. Maar heeft u nog vragen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, ICS
Uiteindelijke oplossing
Auteur
gfvpelt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben zojuist gebeld door helpsdeks en het is me verzekerd dat ik zeker briefpost krijg als er geld terug gestord word op een oude cc.
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.