Klacht ICS International Card Services: Zie boven, geen enkele vooraankondiging of waarschuwing ?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436633
Gebruiker
Daytona
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn master en visa card beëindigd. Werd beschuldigd van opnames Holland casino en daarvoor is deze Cards niet bedoeld volgens ICS . Geen enkele waarschuwing gewoon medegedeeld door de heer Visser en beëindigd.

De oplossing

Graag ontblokken en dan hou ik er rekening mee.

1 reactie

  1. Auteur
    ICS International Card Services
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Vanuit de zorgplicht moeten financiële instellingen voorkomen dat klanten in financiële problemen raken als gevolg van het verstrekte product. Naast een actief (achterstands)beheer is één van de maatregelen dat het product per direct wordt gesloten indien het wordt gebruikt op een manier waar het niet voor bedoeld is. We zullen uw klacht verder in behandeling nemen om u van een uitgebreidere reactie te kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, International Card Services.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daytona
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee heb de Directie de aanklacht toegezonden waarvan ik niets van verwacht. Ik heb de avw doorgenomen en heb toelaatbaar gehandeld. Niet eens vooraf ingelicht, gewaarschuwd, nee meteen eenzijdig ontbonden. Volgende stap is KIFID of AFM. En de afhandeling van mijn klacht door de eigen organisatie, keurmeester die zijn eigen vlees keurt? Die afdeling heeft niet eens wederhoor toegepast. Echt heel onvriendelijk behandeld door de heer Visser zonder enig wederhoor.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen