Klacht ICS International Card Services: Zie boven, geen enkele vooraankondiging of waarschuwing ?

Daytona

Mijn master en visa card beëindigd. Werd beschuldigd van opnames Holland casino en daarvoor is deze Cards niet bedoeld volgens ICS . Geen enkele waarschuwing gewoon medegedeeld door de heer Visser en beëindigd.

Graag ontblokken en dan hou ik er rekening mee.

ICS International Card Services
    Vanuit de zorgplicht moeten financiële instellingen voorkomen dat klanten in financiële problemen raken als gevolg van het verstrekte product. Naast een actief (achterstands)beheer is één van de maatregelen dat het product per direct wordt gesloten indien het wordt gebruikt op een manier waar het niet voor bedoeld is. We zullen uw klacht verder in behandeling nemen om u van een uitgebreidere reactie te kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, International Card Services.

Daytona
Nee heb de Directie de aanklacht toegezonden waarvan ik niets van verwacht. Ik heb de avw doorgenomen en heb toelaatbaar gehandeld. Niet eens vooraf ingelicht, gewaarschuwd, nee meteen eenzijdig ontbonden. Volgende stap is KIFID of AFM. En de afhandeling van mijn klacht door de eigen organisatie, keurmeester die zijn eigen vlees keurt? Die afdeling heeft niet eens wederhoor toegepast. Echt heel onvriendelijk behandeld door de heer Visser zonder enig wederhoor.

Ook een klacht indienen over ICS International Card Services?