Klacht Iddink: Afschepen van klanten als ze geen klant meer zijn!

Klachtnummer
# 267820
Gebruiker
Coninckx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afhandeling omtrent de betaalde borg.
Allereerst moet je zelf op de website aangeven dat je de borg terug wilt na het behalen van je diploma. Dan blijkt dat je niks ontvangt en moet bellen om er achter te komen dat die link volgens hun niet werkt. Na controle zou na een week de borg teruggestort zijn. Dus niet, weer een ander verhaal. Kortom normaal communiceren doen ze niet maar houden je aan het lijntje.
Er word ook niet vooraf gemeld dat je zelf achter je borg aan moet, zou kleine moeite zijn dit vermelden bij het inleveren van de boeken van eindejaarsleerlingen. Alles is gedigitaliseerd maar borg terugbetalen geeft problemen, heel raar verhaal.

De oplossing

Gewoon netjes zo als beloofd binnen twee weken terugstorten en niet zes weken later.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iddink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iddink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen