Klacht Iddink: boek ingeleverd, kwijt bij Iddink, maar is beschadigd

Klachtnummer
# 467276
Gebruiker
Gebruiker1533121061
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter moest één (1) boek inleveren. Dat heeft ze keurig gedaan (pakket gefotografeerd, controle door mij en inleverbewijs ontvangen).
Krijg ik een rekening voor een niet ontvangen boek.
Dit kan uiteraard niet kloppen, inleverbewijs is er en het was maar één boek.
Contact met Iddink levert nu de volgende status op:
Boek is beschadigd dus toch betalen.
Dus: eerst hebben ze een leeg pakket ontvangen, daarna toch een boek gevonden, maar ..... beschadigd.
Het lijkt mij dat een niet ingeleverd boek (kwijt bij Iddink) niet beschadigd kan zijn.
Detail: Bij inleveren was geen controle, boek moest in plastic en daarna in container.
Nu achteraf komen met zo’n waanzinig verhaal. Dit klopt m.i. van geen kanten.

De oplossing

1e Creditnota voor het gehele bedrag zenden,
2e Bij inleveren van de boeken aan het einde van het schooljaar 2020-2021 een controle op volledigheid van het in te leveren pakket en de staat van de in te leveren boeken houden op de plaats van aflevering en niet (zogenaamd) achteraf. Ik wil dan direct daarna een ontvangst bewijs met eventueel daarop geconstateerde tekortkomingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iddink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iddink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen