Klacht Iddink: boekverzekering van Iddink dekt verlies van boek niet.

E Bruggink

Mijn zoon is een boek kwijtgeraakt dat aan het begin van schooljaar '12- '13 is gebruikt en komt daar pas achter bij het inleveren van de boeken (28 juni 2013). Hij weet niet of het is gestolen of kwijtgeraakt. Iddink stuurt een rekening voor het verloren boek. Als ik een beroep doe op de afgesloten boekverzekering aan het begin van het schooljaar, stuurt Iddink een digitale reactie dat ik -in geval van diefstal- aangifte moet doen. Bij verzoek om de voorwaarden van de verzekering, krijg ik geen antwoord. In tel. contact met klantenservice wordt verwezen naar de algemene voorwaarden, niet de verzekeringsvoorwaarden .
Mijn klacht:
1. de boekverzekering dekt blijkbaar niet het verlies van boeken
2. de verzekeringsvoorwaarden zijn niet te vinden op website en worden niet toegestuurd
4. op de website is het onmogelijk om het verlies van een boek op te geven.
5. Iddink stelt in de Alg. voorw. (13.2) in goed overleg tot oplossing te willen komen, maar gaat niet in op klacht en verzoek.

1. boekverzekering Iddink dekt de schade van het verloren boek
2. plaatsing op de website van de verzekeringsvoorwaarden
3. goede vindbaarheid van de voorwaarden op de website van Iddink
4. goede mogelijk tot het indienen van de schadeclaim via de website inclusief de mogelijkheid 'verloren'
5. digitale contact-/klachtenformulier op de website
6. adequate beantwoording van de klachten en verzoeken

Wij vinden dat Iddink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iddink?