Klacht Iddink: Iddink slechte klantenservice en nog slechtere levering.

Klachtnummer
# 623952
Gebruiker
Assia Ely
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via het Berlage Lyceum netjes boeken besteld voor mijn dochter die 4HAVO studeert. Na lang belle en mailen EINDELIJK een levering binnen gekregen voor haar boeken, alleen je raadt het al.. Incompleet. Zij miste welgeteld ZES enorm belangrijke boeken en wordt hierdoor dus WEER belemmerd in het normaal kunnen volgen van haar lessen. Zojuist contact gehad met de klanten''service'' van Iddink en ene mevrouw Mara gesproken tussen 17:08 en 17:10. Zij was ongelofelijk asociaal, ongeduldig en niet begripvol. Onderbrak mij voortdurend, was enorm brutaal met het beantwoorden van mijn vragen en nam mij totaal niet serieus. Zij gaf aan dat zij de boeken nog niet kunnen versturen omdat de uitgeverij deze nog moest drukken? Zij kon mij ook geen indicatie geven van wanneer ongeveer de boeken verzonden worden en ik quote mevrouw van de klantenservice: ''Nogmaals, ze moeten ze nog drukken. Dus geen idee.'' Is dit service Iddink? Ik lees al TIENTALLEN klachten via trustpilot en klachtenkompas over jullie klantenservice (letterlijk 9/10 keer onbereikbaar) en jullie leveringen. Misschien moeten de scholen in Nederland toch maar terug naar Van Dijk, want die hadden tenminste wel normale service en leveringen. Dit is echt ronduit schandalig!!!!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat iemand mijn klacht serieus neemt en mij een indicatie geeft van wanneer mijn dochter haar boeken kan ontvangen. SCHOOL IS NAMELIJK AL BEGONNEN.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Iddink hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iddink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen